prikaz prve stranice dokumenta Internet tehnologije kao komunikacijski kanal u kriznim situacijama – Studija slučaja potres u Hrvatskoj 2020
Rad nije dostupan
završni rad
Internet tehnologije kao komunikacijski kanal u kriznim situacijama – Studija slučaja potres u Hrvatskoj 2020

Jedvaj, Igor
Veleučilište Velika Gorica

Citirajte ovaj rad

Jedvaj, I. (2024). Internet tehnologije kao komunikacijski kanal u kriznim situacijama – Studija slučaja potres u Hrvatskoj 2020 (Završni rad). Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:960297

Jedvaj, Igor. "Internet tehnologije kao komunikacijski kanal u kriznim situacijama – Studija slučaja potres u Hrvatskoj 2020." Završni rad, Veleučilište Velika Gorica, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:960297

Jedvaj, Igor. "Internet tehnologije kao komunikacijski kanal u kriznim situacijama – Studija slučaja potres u Hrvatskoj 2020." Završni rad, Veleučilište Velika Gorica, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:960297

Jedvaj, I. (2024). 'Internet tehnologije kao komunikacijski kanal u kriznim situacijama – Studija slučaja potres u Hrvatskoj 2020', Završni rad, Veleučilište Velika Gorica, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:960297

Jedvaj I. Internet tehnologije kao komunikacijski kanal u kriznim situacijama – Studija slučaja potres u Hrvatskoj 2020 [Završni rad]. Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica; 2024 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:960297

I. Jedvaj, "Internet tehnologije kao komunikacijski kanal u kriznim situacijama – Studija slučaja potres u Hrvatskoj 2020", Završni rad, Veleučilište Velika Gorica, Velika Gorica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:960297

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.