Jurić, M. (2024). Krizno komuniciranje na primjeru kompanije Coca Cola (Završni rad). Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:899800
Jurić, Minea. "Krizno komuniciranje na primjeru kompanije Coca Cola." Završni rad, Veleučilište Velika Gorica, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:899800
Jurić, Minea. "Krizno komuniciranje na primjeru kompanije Coca Cola." Završni rad, Veleučilište Velika Gorica, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:899800
Jurić, M. (2024). 'Krizno komuniciranje na primjeru kompanije Coca Cola', Završni rad, Veleučilište Velika Gorica, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:899800
Jurić M. Krizno komuniciranje na primjeru kompanije Coca Cola [Završni rad]. Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica; 2024 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:899800
M. Jurić, "Krizno komuniciranje na primjeru kompanije Coca Cola", Završni rad, Veleučilište Velika Gorica, Velika Gorica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:899800